Vážení rodiče, vyzvedněte si prosím u učitelek fotografie:
Školáci – 100,Kč (3 x portrét + společná fotografie)
Ostatní děti – 40,- Kč (společná fotografie )
Vážení rodiče, 9.5.2022 bylo podáno 50 Žádostí o přijetí do MŠ. Přijato bylo všech 50 dětí. Kapacita mateřské školy je zcela naplněna.
Registrační čísla Žádostí o přijetí do MŠ:
Děti , přijaté do MŠ Studánka – U Školy 194:
0222 |
0422 |
0922 |
1022 |
1122 |
1222 |
1312 |
1412 |
1512 |
1622 |
1722 |
1822 |
1922 |
2122 |
2222 |
2322 |
2422 |
2522 |
2622 |
2722 |
2822 |
2922 |
3122 |
3222 |
3422 |
3822 |
3922 |
4422 |
4722 |
4822 |
Dostavte se v úterý 24.5.2022 v 10,00 hodin do Mateřské školy Studánka – U Školy 194 na informativní schůzku a pro převzetí Rozhodnutí o přijetí.
Děti, přijaté do MŠ Studánka- Liberecká 76:
0122 |
0322 |
0522 |
0622 |
0722 |
0822 |
2022 |
3022 |
3322 |
3522 |
3622 |
3722 |
4022 |
4122 |
4222 |
4322 |
4522 |
4622 |
4922 |
5022 |
Dostavte se v úterý 24.5.2022 v 10,00 hodin do Mateřské školy Studánka – Liberecká 76 na informativní schůzku a pro převzetí Rozhodnutí o přijetí.
Moc se na Vaše děti i na Vás těšíme v novém školním roce.
Bohumila Šimonová, řed.MŠ Studánka
V mateřské škole může být vzděláváno dítě:
- kterému byla poskytnuta dočasná ochrana v souvislosti s válkou na Ukrajině.Musí se prokázat vízovým štítkem nebo záznamem o udělení dočasné ochrany.
- Kterému bylo uděleno vízum k pobytu nad 90 dnů za účelem strpění pobytu.
K zápisu přinést :
- K nahlédnutí (nikoli kopii) doklad totožnosti dítěte a totožnosti zákonného zástupce (vízum strpění nebo dočasné ochraně)
- Doložení místa pobytu dítěte pro určení spádovosti
- Potvrzení dětského lékaře ČR o povinném očkování, imunitě či kontraindikaci
- Žádost o přijetí do MŠ v češtině i ve dvojjazyčné verzi
Заява про зарахування дитини до дошкільного навчального закладу
Cílem projektu bylo seznámení dětí s tím, co všechno roste a žije u nás na zahradě, posílení vztahu k drobným živočichům, rozvoj dovedností šetrného zacházení s živými tvory, seznámení s opatřeními, kterými můžeme podpořit výskyt drobných živočichů v zahradě, rozvoj vědomostí, jak ze semínka vzniká rostlina, posílení pozitivního vztahu ke včelám, pochopení provázanosti života včel s našimi vlastními životy.
Vážení rodiče, | ||||
vzhledem ke stále rostoucím cenám potravin jsme nuceni zvýšit cenu stravného od 1.4.2022 | ||||
strávníci | přesnídávka | oběd | svačina | celkem |
CELODENNÍ 3 - 6 let | 9 | 23 | 8 | 40Kč/den |
CELODENNÍ 7let | 10 | 24 | 8 | 42Kč/den |
POLODENNÍ 3 - 6 let | 9 | 23 | 0 | 32Kč/den |
POLODENNÍ 7 let | 10 | 24 | 0 | 34Kč/den |
Na dnešní den si děti přinesly své oblíbené knížky. Představily je, řekly, o čem kniha je, prohlédly si je vzájemně mezi sebou. Naše školnice Irenka je vystudovaná vazačka knih, dětem proto velice zasvěceně předvedla, jak vznikají, jaké existují druhy knih a druhy papíru, jaké nářadí vazač knih potřebuje, jak se knihy vážou, jak se opravují, jaké materiály se používajíé na obálky, jak s knihami máme zacházet, kam se ukládají a mnoho dalšího.
Ještě se děti chystají na návštěvu Městské knihovny. Tento den byl pro děti velice přínosný, děti byly velice pozorné a soustředěné.
Cílem projektu bylo seznámit děti s vodou:
Vznik, koloběh v přírodě, využití v domácnosti, důležitost vody, využití v přírodě, zpracování vody, čistička odpadních vod, nutnost šetření vodou, způsoby, jak vodou šetřit.
Naučit se používat badatelské náčiní ( lupy, zvětšovací kelímky, sítka, mikroskopy, dalekohledy…), naučit se pozorovat své okolí, vnímat rozdíl mezi živou a neživou přírodou.
V rámci projektového týdne děti byly u studánky, u rybníka, v mokřadech, všude zkoumaly vodní toky, do školky donesly vodu, kterou následně zkoumaly a porovnávaly.
Zjišťovaly přítomnost vody v různých potravinách, ochutnávaly vodu sladkou, slanou, kyselou, hořkou, vybíraly, které voda je vhodná k pití.
Hledaly a navrhovaly řešení, jak vodou šetřit nejen ve školce, ale i doma.
S vodou dělaly pokusy – jak ve vodě vyroste gumový medvídek, jak se pomocí vody a lentilek dá vyrobit duha…
Své poznatky ztvárnily ve výtvarných činnostech.
Tento týden přinesl dětem, ale i nám hodně poznatků o vodě, děti si spoustu věcí uvědomily v jasných souvislostech, měly spoustu nápadů, jak se dá vodou šetřit.
Vážení rodiče, pokud má některý člen vaší rodiny pozitivní test na covid, nedávejte prosím, své dítě do školky.
Ohrožujete tak zdraví nejen nás, zaměstnanců, ale i dalších rodin.
Buďte, prosím, ohleduplní.
Ve středu 9.2. bude ve školce projektový den – „Den s dopravní tématikou“.
V rámci projektového týdne s názvem : „Plasty, sklo a papíry neházíme do díry" se děti naučily písničku :
Třídíme odpad
- I když jsme jen malé děti umíme už třídit smetí – modrá, žlutá, zelená,
/:víme, co to znamená :/. - Nedá nám to žádnou práci, už jme jako dospěláci - papír, plasty, sklenice,
/: nápojové krabice :/. - Prší, prší, jen se leje, popelář se na nás směje – rychle z auta vyleze,
/: odpadky nám vyveze :/.
- Děli si hrály hru Na třídící linku, závodily, který tým nejrychleji posbírá a roztřídí odpadky.
- Naučily se správně třídit sklo, papír, plasty, kov, baterie…
- Na vycházkách se podívaly, kde všude v Jablonném jsou nádoby na tříděný odpad, kde je sběrný dvůr
- Jeden den si hrály pouze s plastovými víčky – vytvářely obrázky, nakládaly na auta…
- Z plastových lahví vyráběly auta, chobotnice, letadla, roboty, rodiče…
- Z různého nepotřebného materiálu vyrobily koláž
- Ze skartovaného papíru a starých silonek si vyrobily balóny
- Shlédly klip britské skupiny STOMP a následně si ve školce vybraly různé předměty se kterými se dají vyluzovat zvuky a také vytvořily vlastní skupinu
- Na školní zahradě hledaly předměty, které jsou vytvořeny ze starého a nepotřebného
- Stříhaly obrázky různých předmětů a nalepovaly je ke správné barvě kontejnerů
- A mnoho dalšího.
Projektový týden se velice vydařil, děti se s nadšením vrhaly do všech činností, všechny děti včetně těch nejmenších vědí, jak třídíme odpad ve školce, kam dáváme papíry.
Určitě jsme zase o velký krok dál v budování povědomí, proč je důležité starat se o přírodu a chránit ji, a že se o to mohou zasloužit i úplně malé děti.